Orruviel
Administrator
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:02, 09 Paź 2010 Temat postu: Wojownik |
|
Inspirowane przez :Nobody expects the Spanish Inquisition
Opis czystego wojownika bez drugiej klasy
Witaj w naszych szeregach młody wojowniku.
Gdy pierwszy raz wstąpisz do krainy Taborei nauczysz się naszego pierwszego i najważniejszego kredo: Magia jest dla ciot!!
My jesteśmy prawdziwymi mężczyznami, używamy mięśni żeby wbić różne rzeczy w ziemie i nie potrzebujemy sukienek żeby to zrobić.
Ale dlaczego jesteśmy tacy jacy jesteśmy ? Co takiego mamy ?
-Dziwne pragnienie ścinania głów z bliska
-Łatwo odnawialne źródło energii
-Możliwość noszenia kolczugi która daje nam przyzwoitą obronę
-Oraz najważniejsze możliwość noszenia każdej dwuręcznej broni
Więc jak już wiemy kim jesteśmy przejdźmy do naszych narzędzi.
Szał nasza największa broń praktycznie nieskończone źródło siły.
Szał służy do efektów specjalny i szybkich oraz jak najbardziej bolesnych i nie profesjonalnych operacji plastycznych. Każdy z nas wbijając coś w ziemie czuje coraz większy szał lub podnieceni co i tak przekłada się na szał. Każdy wróg które próbuje wbić nas też generuje u nas szał.
A z szałem idą dość ciekawe możliwości w używaniu naszych narzędzi do operacji plastycznych oraz biologii.
Cięcie- Wymaksować. Jedna z najbardziej podstawowych umiejętności dla przyszłego chirurga. Zużywa 25 punktów szału, generuje efekt krwawienia którego obrażenia są zależne od maksymalnych obrażeń naszego wojownika. Oczywiście sama umiejętność zadaje też 80...320% obrażeń broni. Co jeszcze ciekawsze ta umiejętność nie ma czasu odnowienia wiec można szybko nauczyć się wprawnej sztuki chirurgi jak najbardziej nieprecyzyjnej.
Próbny Atak- Wymaksować. Podstawowa umiejętność dla biologa " krok pierwszy- Kanapka z przed 2 miesięcy". Zużywa 20 punktów szału, generuje efekt Wrażliwość. Jedyne 4 sekundy czasu odnowienia. Generuje 70...280% obrażeń od broni, może nie tak dobry jak ten dla chirurga ale w końcu to dopiero początek.
Odsłonięta Flanka - Wymaksować. Kolejny krok w nauce o biologii "krok drugi- Początki życia ". Wymaga aby nasz cel był pod wpływem Wrażliwości. Przeciwnik dostrzega dziwne deformacje na kanapce co zmienia wrażliwośc w Osłabienie lub niestrawność. Zużywa 10 punktów szału, nie posiada czasu odnowienia. Generuje 110...440% obrażeń od broni. I tworzy ładny efekt pomarańczowego wybuchającego bąbla lub wymioty przeciwnika. Nie ma czasu odnowy.
Grom - Opcjonalnie i jedynie dla broni jednoręcznych "krok trzeci- Ewolucja". Wymaga efektu Osłabienia. Kanapka zaczyna się ruszać powodując że przeciwnik wpada w osłupienie lub strach co oszałamia go na 2..6 sekud.
Generuje 130...520% obrażeń od broni. Tworząc słup ognia niszczącego już prawie inteligentną kanapkę dla dobra wszechświata.
Niestety znalezienie kolejnej kanapki ze stażem conajmniej 2 miesięcy zajmuje całe 15 sekund.
Atak z Zaskoczenia - Nauczyć się do 20 poziomu. Umożliwia szybki bieg do celu. Jedyna i podstawowa umiejętność typu " Twarz spotyka tasak ".W przypadku ludzi aż padają z nóg oszołomieni. Nie wymagam szału, zadaje 16.4...180.4 obrażeń czystych oraz premie z ataku. Czas odpoczynku to 12 sekund więc maratonu nie wygrasz. Jednak jest to idealna umiejętność do rozpoczęcia jakiejś zatarczki.
Atak Taktyczny - Opcjonalny i tylko dla chirurgów z dwuręcznym skalpelem. Idealne cięcie pod katem 90 stopni. Zadaje 45...180% obrażeń broni. Preferowany użycie przy celu który Krwawi. Wyższa sztuka chirurgi a zakrwawiony cel zawsze produkuje dodatkowych kilkadziesiąt % do obrażeń. Potrzeba jedynie 5 sec żeby naostrzyć kolejny skalpel do tak precyzyjnych cięć, poza tym zjada 15 punktów szału co i tak nie jest dużą ilością przy uzyskanej satysfakcji.
Flinta - Opcjonalny. O tak nasza zawsze wierna panna, zawsze dziewica oraz towarzyszka spotkań z twarzami naszych wrogów zazwyczaj bolesna dla nich. Jako że chirurgia nie precyzyjna jest wskazana jeżeli nasze ostrze lub tasak utkwi w przeciwniku, tak precyzja żeby w niego trafić jest wymagana jednak nie zawsze się sprawdza. Właśnie w wypadkach jak nasz przeciwnik zdoła uniknąć naszego ostrza, wtedy wchodzi nasza niezawodna pięść. Nie wymaga szału za to go generuje i kolejny zamach trwa jedyne 2 sekundy. Zadaje 80...280% obrażeń broni.
Brutalna Siła - Wymaksować. Naturalny przyrost mięśni znacznie ułatwi nam wbijanie wrogów w ziemie oraz powodzenia u pań lub też panów jak tam kto woli.
Autor: Gerith
Post został pochwalony 0 razy
|
|